• (iOS) Angry Birds 2 kodē daudz izturības

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Angry Birds 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Angry Birds 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodē daudz izturības ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Angry Birds 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Es aizmirsu, cik jautras bija Angry Bird spēles. Izbaudīs, kamēr nebūs pārāk daudz reklāmu. Priekā!

    Pirms 2 dienām, pirms man bija jāiegādājas cits telefons, bija 120. līmenis. Tagad kāda dīvaina iemesla dēļ ar jauno tālruni esmu zaudējis sasniegumus, un tas viss sākas no 1. līmeņa. Esmu ļoti ļoti satraukts. Tagad man viss jāsāk no sākuma, kamēr es spēlēju šo spēli, es nesapratu, ka nevaru spēlēt savā pareizajā līmenī citā ierīcē

    nu šī spēle ir viena no labākajām spēlēm, ko esmu spēlējis, bet jums trūkst cūkgaļas... tāpēc, ja vēlaties atrast cūkgaļu tornī, jums, iespējams, vajadzētu pievienot sliktu cūciņu pagriezienu. no corse šī ir izstrādātāja atsauksmes. un jā, es mīlu cūkas vairāk nekā putnus. ar cieņu, aiden

    Šī spēle bija pārsteidzoša tās sākuma stadijā, tagad tā ir muļķīga naudas izņemšana, pilna ar reklāmām. Nelejupielādējiet šo spēli šodien. Tas ir zvērīgi.

    Brīnišķīga spēle 10/10

    Sākumā domāju, ka tā būs kārtējā garlaicīga spēle. Nē! Esmu pie tā ieķēries, un man tas patīk. Es vēlos, lai pēc katra līmeņa atlikušās papildu dzīvības (kārtis) tiktu izmantotas bonusa kārtā. Raundā neizmantotās burvestības ir jānomaina, nevis jāatņem. Kaut kā negodīgi. Šajā spēlē ir iebūvēts daudz Mīklu. Tehniskais atbalsts gandrīz neeksistē.

    Man patīk spēle, es tikai vēlos, lai zvaigžņu vērtējumu varētu pielāgot. Man pietrūkst vecās spēles, kur jāspēlē gudrāk par 3 zvaigznēm, . Šķiet, ka katru reizi, kad es uzvaru, es vienmēr saņemu 3 zvaigznes, kur ir izaicinājums? Ir jautri atgriezties un uzlabot līmeņa rādītājus ar mazāku zvaigžņu skaitu.

    Suka

    TAS IR GOOOOOOOOD

    Laba spēle, bet nerāda peles atrašanās vietu, kas liek darīt visu, ko nevēlies.

    Neiet

    Nu Neepatika

    Pārāk grūti, pirms jūs pat sasniedzat patiešām augstu līmeni, viņi zina, ka lielākā daļa cilvēku tam netērēs naudu, tāpēc mēs vienkārši neapmierinājām, ka izdzēsām spēli un sniedzam viņiem sliktu atsauksmi, ja kādam vajadzētu saņemt savu a$@es par to izstrādi. līmeņi!

    Šī būs jaunā nodaļa Cloud City of Angry Birds Star Wars (video)

    Angry Birds 2 Gündəlik tle

    Es esmu jau ticis talu liela limeni ...bet vis atkartojas gribetos ko jaunu...bet kopuma spele laba ...

    Pastāvīgi bloķējas, pievienojoties izaicinājumiem kopš pēdējā atjauninājuma... pirms mēnešiem. Nekāda tehniskā atbalsta palīdzība un pārinstalēšana nepalīdz. Drīzumā pametīšu šo darbību, lai pārietu uz labākām spēlēm. Žēl, jo šī bija mana mīļākā spēle 3 gadus.

    Angry Birds 2 Gündəlik tle

    Ak dievs, esmu izmēģinājis šo un oriģinālo, kas NAV oriģinālais vai "klasiskais" dusmīgais putns. Varbūt iegūstiet CLUE un atgriezieties ar oriģinālu. TIK daudz laika tiek iztērēts visās šajās jaunajās spēlēs, starp kurām ir pilnīgi nevajadzīgas apmācības, un TIK kaitinoša karte, kas parādās katru reizi, kad spēlējat 10 sekundes! Angry birds 1 jeb "oriģināls" jūs pavadāt TIK daudz laika katra putna apmācībai. GET CLUE DEVELOPER, angry birds vairs nav POPULĀRS! Vajadzēja atstāt to VIEN!

    Wtf tajāspēlē newar cheet lol ari caur lucky pacher

    Kā iznākt "Angry Birds"? Garšvielu spēlētāju padomi un ...

    Ļoti interesanta spēle man viņa patīk

    Ļoti interesanta un jauka spēle, kas jebkad redzēta manā dzīvē, skaņas un grafika ir lieliskas

    Jābūt lēnākajai spēlei vēsturē. Pat atjauninājumi ir lēni. Tagad tas ir 30 minūtes vēlāk un joprojām gaida, kad tas tiks atjaunināts

    Pēdējo 6 mēnešu laikā veidotājs ir veicis daudzas izmaiņas, kas ir padarījušas spēli bez prieka un likušas ikvienam, kas vēlas, lai klājas labi, tērēt DAUDZ naudas!

    Jautri, bet man ir dažas problēmas. Pats galvenais, kad pabeidzu maģisko cepuru komplektu, nesaņēmu plus 4 jaudu tikai plus viens. Un tā tas ir arī ar citiem komplektiem. Tas ir jānovērš. Es netaupu un netērēju visas savas melnās pērles cepuru komplektiem, kas man nedod solīto jaudas palielinājumu. Jūs nevarat skatīties reklāmu, atrodoties pa tālruni, tas ir ļoti kaitinoši, jo man ir daudz jādežūrē. Ja šīs problēmas ir novērstas, es neredzu iemeslu, lai šī lietotne būtu novērtēta mazāk par 5

    Mazajam putnam ir grūti dabūt barību.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :